![]() |
|
ابزار ها از ابتدا - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: گفتگوی آزاد (https://www.astrotalk.ir/forum-56.html) +--- موضوع: ابزار ها از ابتدا (/thread-1479.html) |
ابزار ها از ابتدا - mars - 09-25-2011 با سلام به همه دوستان من یه تلسکوپ 8 اینچ نیوتونی و یک دوربین دو چشمی 70×15 دارم که بابت راهنمائی و خرید از اقایان abadanastro و آقای جعفری زاده تشکر میکنم ولی باور کنید آسمون با چشم غیر مسلح یه چیزه دیگه اس . |