تالار گفتگو ستاره‌شناسان
ابزار ها از ابتدا - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (https://www.astrotalk.ir/forum-56.html)
+--- موضوع: ابزار ها از ابتدا (/thread-1479.html)

صفحات 1 2 3


ابزار ها از ابتدا - mars - 09-25-2011

با سلام به همه دوستان
من یه تلسکوپ 8 اینچ نیوتونی و یک دوربین دو چشمی 70×15 دارم که بابت راهنمائی و خرید از اقایان abadanastro و آقای جعفری زاده تشکر میکنم ولی باور کنید آسمون با چشم غیر مسلح یه چیزه دیگه اس .