![]() |
|
عجیب است !! - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: عجیب است !! (/thread-1492.html) |
عجیب است !! - yperseusy - 06-18-2010 كاملا درسته ما كه هيچ باروني نديديم كسي ديد خبر بده
|