![]() |
|
تلسکوپ 8 اینچ بازتابی+مشورت برای خرید - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: تلسکوپ 8 اینچ بازتابی+مشورت برای خرید (/thread-1500.html) |
تلسکوپ 8 اینچ بازتابی+مشورت برای خرید - Sun girl - 06-25-2010 only orion نوشته: بيشترين بزرگنمايي كاربردي تلسكوپ 8 اينچ 400 برابر هست.اين رو مطمئن باشيد.اگه ميشه شما فاصله ي كانوني و چشمي هايي كه اسفاده ميكنيد رو بنويسيد بله حتما.f :1200 تلسکوپ 8 اینچ بازتابی+مشورت برای خرید - abadanastro - 06-25-2010 abadanastro نوشته: مقدار f اگر کم باشه تلسکوپ مناسب رصد اجرام اعماق آسمان است . اگر زیاد باشه مناسب رصد سیاراتعذر می خوام منظورم نسبت کانونی بود نه فاصله کانونی f 4.5 مناسب اعماق و f 10 مناسب سیارات تلسکوپ 8 اینچ بازتابی+مشورت برای خرید - Sky_Watcher - 06-25-2010 ایول دستتون درد نکنه :mrgreen: |