تالار گفتگو ستاره‌شناسان
بیشترین قدر توسط تلسکوپ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: رصد ژرفای آسمان (https://www.astrotalk.ir/forum-24.html)
+--- موضوع: بیشترین قدر توسط تلسکوپ (/thread-1577.html)

صفحات 1 2 3


بیشترین قدر توسط تلسکوپ - yperseusy - 07-23-2010

خوب بيشترين حد قدري 6.5 اما بعضي جاها مثل فردو ميگن به 7 هم ميرسه حالا راست و دروغش پاي خودشون Smile


بیشترین قدر توسط تلسکوپ - Artemis - 06-27-2011

با تلسکوپی که حداکثر قدر 13 رو نشون میده میشه سحابی و کهکشان و ... دید؟


بیشترین قدر توسط تلسکوپ - mahdad_haghighi - 06-27-2011

صد در صد شما با چشم غیر مسلح که نهایتا قدر 6 رو میتونه ببینه هاله ای از کهکشان آندرومدا رو میتونین ببینین اونوقت با یه تلسکوپی که قدر 13 رو نشون میده نشه :!: :!: