تالار گفتگو ستاره‌شناسان
نظرسنجي : زيباترين خوشه - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: كهكشان ها، سحابی ها، و خوشه ها (https://www.astrotalk.ir/forum-17.html)
+--- موضوع: نظرسنجي : زيباترين خوشه (/thread-1919.html)

صفحات 1 2 3


نظرسنجي : زيباترين خوشه - هلیا - 03-22-2012

سلام
به نظر من خوشه پروین خیلی زیباست خاطرات خوبی هم از اون به خاطر علاقه مند کردن دیگران به یاد دارم .
[url=http://fsadatm.blogfa.com/][/url]


نظرسنجي : زيباترين خوشه - neda* - 03-22-2012

سلام..
به نظرمن هم خوشه پروین خیلی قشنگه..وقتی دیدمش وفهمیدم خوشه پروینه خیلی ذوق کردم..