![]() |
|
نظرسنجي : زيباترين خوشه - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: كهكشان ها، سحابی ها، و خوشه ها (https://www.astrotalk.ir/forum-17.html) +--- موضوع: نظرسنجي : زيباترين خوشه (/thread-1919.html) |
نظرسنجي : زيباترين خوشه - هلیا - 03-22-2012 سلام به نظر من خوشه پروین خیلی زیباست خاطرات خوبی هم از اون به خاطر علاقه مند کردن دیگران به یاد دارم . [url=http://fsadatm.blogfa.com/][/url] نظرسنجي : زيباترين خوشه - neda* - 03-22-2012 سلام.. به نظرمن هم خوشه پروین خیلی قشنگه..وقتی دیدمش وفهمیدم خوشه پروینه خیلی ذوق کردم.. |