![]() |
|
اشعار نجومی!!!!!!!!!!! - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: اشعار نجومی!!!!!!!!!!! (/thread-1921.html) |
اشعار نجومی!!!!!!!!!!! - Artemis - 07-12-2011 بیشترش تو ذهنم بود اما واسه اطمینان از کامل بودنش مجبور شدم از رو بنویسم :wink: :wink: :wink: اشعار نجومی!!!!!!!!!!! - sungirl - 07-13-2011 Artemis نوشته: بیشترش تو ذهنم بود اما واسه اطمینان از کامل بودنش مجبور شدم از رو بنویسم :wink: :wink: :wink:سلامو واقعا این فیلم تاثیر گذاره..... منم خوشم میاد ازین فیلم. :wink: |