تالار گفتگو ستاره‌شناسان
اشعار نجومی!!!!!!!!!!! - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: اشعار نجومی!!!!!!!!!!! (/thread-1921.html)

صفحات 1 2 3


اشعار نجومی!!!!!!!!!!! - Artemis - 07-12-2011

بیشترش تو ذهنم بود اما واسه اطمینان از کامل بودنش مجبور شدم از رو بنویسم :wink: :wink: :wink:


اشعار نجومی!!!!!!!!!!! - sungirl - 07-13-2011

Artemis نوشته: بیشترش تو ذهنم بود اما واسه اطمینان از کامل بودنش مجبور شدم از رو بنویسم :wink: :wink: :wink:
سلامو واقعا این فیلم تاثیر گذاره..... منم خوشم میاد ازین فیلم. :wink: