تالار گفتگو ستاره‌شناسان
وضعیت نجوم در ایران چه جوریه؟ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: وضعیت نجوم در ایران چه جوریه؟ (/thread-1999.html)

صفحات 1 2 3


وضعیت نجوم در ایران چه جوریه؟ - ali_solo_ejay - 10-01-2011

منظور من چیز دیگه ای بود.
من گفتم ما عقب هستیم با این روش که خودمون بخوایم کاری کنیم خیلی کند جلو میریم و اگر مسئولین و هم افرادی که قدرت سرمایه گذاری رو دارن میومدن و کاری میکردن این عقب ماندگی زودتر جبران میشد و سریعتر به جلو میرفتیم.
من اصل حرف شما رو قبول دارم.
ضمنا دلتون رو به رصد خانه ملی خوش نکنید که ...