![]() |
|
وضعیت نجوم در ایران چه جوریه؟ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: وضعیت نجوم در ایران چه جوریه؟ (/thread-1999.html) |
وضعیت نجوم در ایران چه جوریه؟ - ali_solo_ejay - 10-01-2011 منظور من چیز دیگه ای بود. من گفتم ما عقب هستیم با این روش که خودمون بخوایم کاری کنیم خیلی کند جلو میریم و اگر مسئولین و هم افرادی که قدرت سرمایه گذاری رو دارن میومدن و کاری میکردن این عقب ماندگی زودتر جبران میشد و سریعتر به جلو میرفتیم. من اصل حرف شما رو قبول دارم. ضمنا دلتون رو به رصد خانه ملی خوش نکنید که ... |