![]() |
|
حرکات کره ی زمین چگونه است؟ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html) +--- انجمن: سیاره های درونی (https://www.astrotalk.ir/forum-32.html) +--- موضوع: حرکات کره ی زمین چگونه است؟ (/thread-2373.html) |
حرکات کره ی زمین چگونه است؟ - Regulus - 10-03-2012 بستگی داره دیگه. بیضی از دایره شروع میشه تا پاره خط که تو حالت پاره خط زمین مثل داستانای قدیمی یه جایی اخر دنیا میشه و زمین کاملا تخته. البته عمرا نمیشه که اینجوری بشه.(بخاطر گرانش) |