تالار گفتگو ستاره‌شناسان
حرکات کره ی زمین چگونه است؟ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html)
+--- انجمن: سیاره های درونی (https://www.astrotalk.ir/forum-32.html)
+--- موضوع: حرکات کره ی زمین چگونه است؟ (/thread-2373.html)

صفحات 1 2 3


حرکات کره ی زمین چگونه است؟ - Regulus - 10-03-2012

بستگی داره دیگه. بیضی از دایره شروع میشه تا پاره خط که تو حالت پاره خط زمین مثل داستانای قدیمی یه جایی اخر دنیا میشه و زمین کاملا تخته. البته عمرا نمیشه که اینجوری بشه.(بخاطر گرانش)