تالار گفتگو ستاره‌شناسان
عکاسی نجومی با دوربین های انالوگ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-88.html)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-26.html)
+--- موضوع: عکاسی نجومی با دوربین های انالوگ (/thread-2585.html)

صفحات 1 2 3


عکاسی نجومی با دوربین های انالوگ - رضا باجلان - 06-05-2014

لنز دوربین دیجیتال را میشه به دوربین آنالوگ زد ؟


عکاسی نجومی با دوربین های انالوگ - mohammad_reza - 06-05-2014

نه نمیشه اینکار رو انجام داد


عکاسی نجومی با دوربین های انالوگ - رضا باجلان - 06-06-2014

اها ممنون Confusedmile: