![]() |
|
عکاسی نجومی با دوربین های انالوگ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-88.html) +--- انجمن: گفتگوی آزاد عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-26.html) +--- موضوع: عکاسی نجومی با دوربین های انالوگ (/thread-2585.html) |
عکاسی نجومی با دوربین های انالوگ - رضا باجلان - 06-05-2014 لنز دوربین دیجیتال را میشه به دوربین آنالوگ زد ؟ عکاسی نجومی با دوربین های انالوگ - mohammad_reza - 06-05-2014 نه نمیشه اینکار رو انجام داد عکاسی نجومی با دوربین های انالوگ - رضا باجلان - 06-06-2014 اها ممنون mile:
|