![]() |
|
عکس از مشتری - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html) +--- انجمن: سیاره های بیرونی (https://www.astrotalk.ir/forum-34.html) +--- موضوع: عکس از مشتری (/thread-305.html) |
عکس از مشتری - Monoceros - 12-21-2007 عکس بسیار زیبایی بود . . . منم طرفدار زحلم ولی اینجا جای دعوا نیست البته همه جای کیهان زیبایی خاص خودش رو داره حتی محیط خلا ... نه مشتری زحل میشه و نه زحل جای مشتریو میگیره . . . . مهم اینه که هر کدوم از ما با کدومش بهتر ارتیاط برقرار کنیم . . . عکس از مشتری - M_Saturn - 02-18-2008 خب هر سیاره ای و اصلاً هر جرمی زیبایی های خودشو داره.و نظرات باتوجه به فراوانی متفاوته.به نظر من هم زحل بسیار زیباست. البته مشتری هم خوبه. خب زحل ارباب حلقه هاست و .... :mrgreen:
|