![]() |
|
بهتره این پیشنهادو نخونید - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: تماس با مدیران تالار (https://www.astrotalk.ir/forum-8.html) +--- انجمن: تماس با نگاهبان ها و مدیر کل (https://www.astrotalk.ir/forum-58.html) +--- موضوع: بهتره این پیشنهادو نخونید (/thread-330.html) |
بهتره این پیشنهادو نخونید - Castor va Pollux - 03-04-2009 Star نوشته: مدیریت وب سایت (آقای جعفری زاده ) تشخیص می هند که در حال حاضر چه تاپیکی باید در وب سایت باشد و چه چیزی نباید باشد.قطعا همینطوریه ولی من فکر می کنم خود اقای جعفری زاده هم خوشحال بشوند که ما پیشنهادات و نظراتمون رو بهشون بگیم درست نمی گم؟ بهتره این پیشنهادو نخونید - Belder - 03-04-2009 منم موافقم حتما ایشون خوشحال می شوند :wink: بهتره این پیشنهادو نخونید - Shirmardi - 03-04-2009 ببینید پیشنهاد دادن خیلی خوب است. اما یه زمانی مدیر سایت تشخیص داده که یک تاپیک باید پاک بشود. یک کاربر که نباید برای مدیریت کل سایت تعیین و تکلیف بکند که چه کار بکن و چه کار نکن. |