تالار گفتگو ستاره‌شناسان
عطارد - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html)
+--- انجمن: سیاره های درونی (https://www.astrotalk.ir/forum-32.html)
+--- موضوع: عطارد (/thread-358.html)

صفحات 1 2 3


عطارد - Parnia Shokri - 11-20-2011

-Vega- نوشته: صد در صد با اطمینان نمی تونم بگم ولی درسته هر چقدر این دو به هم نزدیکتر باشند طول روز خورشیدی افزایش پیدا میکنه و اگر هم کاملا مقدارشون برابر باشه خورشید هرگز غروب نمیکنه

البته تو يه طرفش