![]() |
|
عطارد - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html) +--- انجمن: سیاره های درونی (https://www.astrotalk.ir/forum-32.html) +--- موضوع: عطارد (/thread-358.html) |
عطارد - Parnia Shokri - 11-20-2011 -Vega- نوشته: صد در صد با اطمینان نمی تونم بگم ولی درسته هر چقدر این دو به هم نزدیکتر باشند طول روز خورشیدی افزایش پیدا میکنه و اگر هم کاملا مقدارشون برابر باشه خورشید هرگز غروب نمیکنه البته تو يه طرفش |