تالار گفتگو ستاره‌شناسان
نوع عکاسی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: اخترفیزیک و کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-9.html)
+--- انجمن: اخترفیزیک تئوری (https://www.astrotalk.ir/forum-60.html)
+--- موضوع: نوع عکاسی (/thread-944.html)

صفحات 1 2 3


نوع عکاسی - mohammadpur - 09-19-2009

قاعدتا باید کمتر از 1 ثانیه هم باشه با خدمات پس از فروش Canon تماس بگیرید راهنمائیتون میکنند