![]() |
|
نوع عکاسی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: اخترفیزیک و کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-9.html) +--- انجمن: اخترفیزیک تئوری (https://www.astrotalk.ir/forum-60.html) +--- موضوع: نوع عکاسی (/thread-944.html) |
نوع عکاسی - mohammadpur - 09-19-2009 قاعدتا باید کمتر از 1 ثانیه هم باشه با خدمات پس از فروش Canon تماس بگیرید راهنمائیتون میکنند |