تالار گفتگو ستاره‌شناسان
زندگی یک منجم - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: ستاره شناسان (https://www.astrotalk.ir/forum-49.html)
+--- موضوع: زندگی یک منجم (/thread-962.html)

صفحات 1 2 3


زندگی یک منجم - p_astronomer - 10-25-2009

منم موافقم غرور برای ما منجما بد نیست چرا ما نباید به این افتخار کنیم که چیزی رو می دونیم گه بقیه درکش نمی کنند