![]() |
|
مسیر و رصدiss - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: رصد ماهواره ها (https://www.astrotalk.ir/forum-18.html) +--- موضوع: مسیر و رصدiss (/thread-1078.html) |
مسیر و رصدiss - M_Saturn - 10-31-2012 شما که وسیله دارید- عکاسی هم میکنین چرا از این موضوع ها عکس نمیگیرین؟؟؟؟ مسیر و رصدiss - Regulus - 10-31-2012 از iss؟ با تلسکوپ که نمیتونم، همینجوریم فضام و امکاناتم محدوده. مثلا اگه یه لنز fish eye داشتم، حتما از چنین موضوعاتی عکس میگرفتم، ولی با 55-18 فایده نداره. |