تالار گفتگو ستاره‌شناسان
مسیر و رصدiss - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: رصد ماهواره ها (https://www.astrotalk.ir/forum-18.html)
+--- موضوع: مسیر و رصدiss (/thread-1078.html)

صفحات 1 2 3 4


مسیر و رصدiss - M_Saturn - 10-31-2012

شما که وسیله دارید- عکاسی هم میکنین چرا از این موضوع ها عکس نمیگیرین؟؟؟؟


مسیر و رصدiss - Regulus - 10-31-2012

از iss؟ با تلسکوپ که نمیتونم، همینجوریم فضام و امکاناتم محدوده. مثلا اگه یه لنز fish eye داشتم، حتما از چنین موضوعاتی عکس میگرفتم، ولی با 55-18 فایده نداره.