![]() |
|
starry night 6 - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: نرم افزار (https://www.astrotalk.ir/forum-39.html) +--- موضوع: starry night 6 (/thread-1695.html) |
starry night 6 - kamy - 08-20-2013 امیر جان از همینایی که میگی یه اسکرین شات بگر برام بفرس |