![]() |
|
شب، دوربین، اکشن! - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-88.html) +--- انجمن: گفتگوی آزاد عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-26.html) +--- موضوع: شب، دوربین، اکشن! (/thread-1995.html) |
شب، دوربین، اکشن! - khosro777 - 07-31-2012 باشه عزیز. یه موضوع جدید به نام عکاسی اعماق آسمان باز کن من هم هستم
|