تالار گفتگو ستاره‌شناسان
شب، دوربین، اکشن! - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-88.html)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-26.html)
+--- موضوع: شب، دوربین، اکشن! (/thread-1995.html)

صفحات 1 2 3 4


شب، دوربین، اکشن! - khosro777 - 07-31-2012

باشه عزیز. یه موضوع جدید به نام عکاسی اعماق آسمان باز کن من هم هستم Wink