![]() |
|
روش کار با نرم افزار استلاریم چه جوریه؟ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: نرم افزار (https://www.astrotalk.ir/forum-39.html) +--- موضوع: روش کار با نرم افزار استلاریم چه جوریه؟ (/thread-2189.html) |
روش کار با نرم افزار استلاریم چه جوریه؟ - هلیا - 08-04-2012 خب پس من اشتباه کردم |