تالار گفتگو ستاره‌شناسان
روش کار با نرم افزار استلاریم چه جوریه؟ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: نرم افزار (https://www.astrotalk.ir/forum-39.html)
+--- موضوع: روش کار با نرم افزار استلاریم چه جوریه؟ (/thread-2189.html)

صفحات 1 2 3 4


روش کار با نرم افزار استلاریم چه جوریه؟ - هلیا - 08-04-2012

خب پس من اشتباه کردم