تالار گفتگو ستاره‌شناسان
نابودی کائنات - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: رویدادهای مهم دنیای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-28.html)
+--- موضوع: نابودی کائنات (/thread-2396.html)

صفحات 1 2 3 4


نابودی کائنات - MY SKY - 10-09-2012

کجاش اینو گفته؟؟؟؟؟؟؟؟Idea