![]() |
|
تولد غول - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: تولد غول (/thread-520.html) |
تولد غول - Saturn - 01-25-2009 خوب برش میگردونیم. فاصله غول های گازی تا سیاره ی مادر چقدر میتونه باشه؟با توجه به منظومه ی شمسی
تولد غول - Shirmardi - 01-27-2009 با توجه به این ستاره مادر ( خورشید ) اندازه حرارت و بزرگی آن و اندازه هسته ای که قراره غول گازی بشه (نمی توان یک نقطه مشخصی را بیان نمود زیرا متغیر است) ولی بهترین فاصله، فاصله مشتری تا خورشید است. |