تالار گفتگو ستاره‌شناسان
تولد غول - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: تولد غول (/thread-520.html)

صفحات 1 2 3 4


تولد غول - Saturn - 01-25-2009

خوب برش میگردونیم.

فاصله غول های گازی تا سیاره ی مادر چقدر میتونه باشه؟با توجه به منظومه ی شمسی Big Grin


تولد غول - Shirmardi - 01-27-2009

با توجه به این ستاره مادر ( خورشید‌ ) اندازه حرارت و بزرگی آن و اندازه هسته ای که قراره غول گازی بشه (نمی توان یک نقطه مشخصی را بیان نمود زیرا متغیر است) ولی بهترین فاصله، فاصله مشتری تا خورشید است.