![]() |
|
برنامه آسمان شب - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: برنامه آسمان شب (/thread-623.html) |
برنامه آسمان شب - hamed395 - 08-05-2009 سلام دوستان من میخوام بدونم چطوری میشه از برنامه های آسمان شب استفاده کرد . یعنی جایی هست که بتونیم بریم برنامه هایی که گذاشته رو دانلود کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برنامه آسمان شب - abadanastro - 08-05-2009 hamed395 نوشته: سلام یادم میاد قبلا سایت شبکه 4 یه جایی برای دانلود گفتگوی برنامه آسمان شب بصورت متنی داشت برنامه آسمان شب - iya2009 - 09-26-2009 آقای صفاریان پور در اولین قسمت برنامه بعد از سومین رقابت صوفی گفتن که مستند کاملی از این رقابت تهیه کردن و هفته ی آینده در همین برنامه پخش میشه , اما نه هفته بعد نه هفته بعدش نه تا حالا که یک ماه میگذره هیچ خبری از این مستند نشد و هیچ حرفی هم راجع بهش نگفتن. کسی نمیدونه دلیل پخش نشدن این مستند چیه؟ برنامه آسمان شب - Belder - 09-26-2009 همین بلا رو سر گزارش نهمین ماراتن مسیه آوردن. |