![]() |
|
معرفی اجرام مسیه به ترتیب: - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: رویدادهای ویژه (https://www.astrotalk.ir/forum-10.html) +--- انجمن: ماراتن مسیه (https://www.astrotalk.ir/forum-62.html) +--- موضوع: معرفی اجرام مسیه به ترتیب: (/thread-655.html) |
معرفی اجرام مسیه به ترتیب: - Castor va Pollux - 08-06-2009 ممنون.من هم عاشق کهکشان گردابم(M51) ان شاالله سریع تر بهش برسیم. |