تالار گفتگو ستاره‌شناسان
سوال - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: نرم افزار (https://www.astrotalk.ir/forum-39.html)
+--- موضوع: سوال (/thread-1567.html)

صفحات 1 2 3 4 5


سوال - supr nova - 08-21-2010

من هم تسليت مي گم


سوال - supr nova - 08-21-2010

شرمنده دوستان !!!!
در مورد سايتي كه براي دانلود نرم افزار گذاشته بودم همون طور كه گفتيد آدرس اشتباه بود(eتلسكوپ جا افتاده بود)
آدرس درست اينه:
http://www.worldwidetelescope.org/Home.aspx
در صفحه ي اصلي سايت سمت راست روي install windows client كيليك كنيد. حجم فايل حدود 55mb هست .دانلودش خيلي راحته.
موفق باشيد