تالار گفتگو ستاره‌شناسان
ستاره شناسی و طالع بینی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: ستاره شناسی و طالع بینی (/thread-583.html)

صفحات 1 2 3 4 5


ستاره شناسی و طالع بینی - Mani_Parsi - 07-25-2010

[/quote]
49 دقیقه برج میزان یعنی چی ؟ میشه کامل و واضح توضیح بدین ؟
[/quote]

نیسنگ پرهون(منطقة البروج)به 360درجه تقسیم می شودوهر30درجه یک برج فلکی است.همنشینی کیوان وبهرام در30درجه ی هفتم برابربرج ترازومی باشد.
هردرجه رابه 60دقیقه وهردقیقه رابه 60ثانیه تقسیم می کنند.منظور ازعبارت(0Lib49)درنمودارفوق صفردرجه و49دقیقه برج ترازو(Libra)می باشد.

نرم افزارراازاینجادانلودکنید:
http://astrolog.offline.ee/astrolog/cha ... 41gwin.zip


ستاره شناسی و طالع بینی - hra - 07-30-2010

طالع بینی دروغ محض است!من کلی تحقیق کردم نظرم تغیر کرد! Tongue


ستاره شناسی و طالع بینی - abadanastro - 07-30-2010

hra نوشته: طالع بینی دروغ محض است!من کلی تحقیق کردم نظرم تغیر کرد! Tongue
نظر شما محترم است
اما اگه دلیل خاصی دارین حتما ذکر کنید