![]() |
|
بحث در مورد مریخ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: بحث در مورد مریخ (/thread-2322.html) |
بحث در مورد مریخ - Regulus - 09-28-2015 احتمالا شنیدید که وجود اب مایع در مریخ تایبد شده. لطفا یکی از دوستان خبر کامل رو قرار بده. بحث در مورد مریخ - ZETAA - 10-03-2015 دوستان خبر کشف آب جاری در مریخ رو به همراه تصاویر باکیفیت در لینک زیر ببینید: کشف آب جاری در مریخ اما واقعا خبر خوبی بود من که خیلی خوشحال شدم ![]()
بحث در مورد مریخ - mihanazma - 09-07-2016 یعنی وجود آب وجود موجودات زنده را اونجا تضمین می کنه ؟؟؟! |