![]() |
|
لطفا راهنماییم کنید( ساخت تلسکوپ ) - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: لطفا راهنماییم کنید( ساخت تلسکوپ ) (/thread-1694.html) |
لطفا راهنماییم کنید( ساخت تلسکوپ ) - MY SKY - 06-14-2011 قوکوسر هم باید خودت بسازی؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید( ساخت تلسکوپ ) - Regulus - 10-09-2013 سلام. این طرح قبلیم مشکل اپتیکی داشت و کنسل شد. حالا سوالی که دارم، فکر میکنید هزینه ساخت یه تلسکوپ 8 اینچ دابسونی، بدون اینه اولیه و پایه چقدر میشه؟ یعنی یه بدنه الومینیوم، نگهدارنده های اینه ها و فوکوسر. |