![]() |
|
امان از این مردم بی اطلاع - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: امان از این مردم بی اطلاع (/thread-1095.html) |
امان از این مردم بی اطلاع - M_Saturn - 10-14-2009 مشکلی نیست. بحث هایی از این قبیل وقتی به نتیجه مطلوب میرسند حذف میشوند
امان از این مردم بی اطلاع - Belder - 10-15-2009 دوستان تقصیر خودتونه به راه حل نریسیدید امان از این مردم بی اطلاع - Belder - 10-18-2009 دوستان تاپیک نیمه کاره مونده. من هنوز نفهمیدم باید با این مردم یا خودم چیکار کنم؟ :roll: امان از این مردم بی اطلاع - M_Saturn - 10-18-2009 فکر میکنم شما جوابتونو گرفتین. نظرات رو با دقت بیشتری مطالعه کنید! |