![]() |
|
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (/thread-1013.html) |
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - Sun girl - 09-10-2009 سلام من یک سوال دارم که شاید مسخره باشه چرا هابل را برای تعمیر به زمین نیاوردنذ :d چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - abadanastro - 09-10-2009 چون خرجش زیاده ! چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - Belder - 09-10-2009 چون هم خرجش زیاده و هم خیلی سخته ولی در تعمیر همونجا سختی کار فقط راهپیمایی فضاییش بود |