![]() |
|
meade - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: meade (/thread-1040.html) |
meade - skytotelescope - 09-13-2009 ایا کسی از قیمت تلسکوپ meade etx125-pe خبر داره.لطفا قیمت رو درج کنید و ایا بدرد رصد اعماق اسمان میخوره یا نه؟ وبلاگ من : http://www.skytotelescope.blogfa.com meade - مهمان - 09-13-2009 دوست عزیز این تلسکوپ تنها برای عکاسی از ماه و برخی سیارات است و به درد رصد اجرام اعماق آسمان نمی خورد. دارای عدد f 12 الی 13 و قطر 12 سانتی متر، بدنهی بسیار ضعیف، پایه آن نیز بسیار نا میزان و ..... انتخابی بسیار اشتباه است |