![]() |
|
بارش ربعی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: گزارش های رصدی (https://www.astrotalk.ir/forum-14.html) +--- موضوع: بارش ربعی (/thread-105.html) |
بارش ربعی - مهمان - 01-03-2006 چرا بارش شها بی رو ند ید یم ؟ بارش ربعی - مهمان - 01-03-2006 دلیل اول : جنجال همیشگی و تلویزیونی در ایران دوم : این بارش فقط در هوای کاملا صاف و تاریک به خوبی رویت خواهد شد دوستان عزیز این گونه بارشها از درون شهر دیده نخواهد شد و شما می بایست در آسمانی تاریک و بدور از نور شهر به رصد انها بروید |