تالار گفتگو ستاره‌شناسان
بارش ربعی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: گزارش های رصدی (https://www.astrotalk.ir/forum-14.html)
+--- موضوع: بارش ربعی (/thread-105.html)



بارش ربعی - مهمان - 01-03-2006

چرا بارش شها بی رو ند ید یم ؟


بارش ربعی - مهمان - 01-03-2006

دلیل اول : جنجال همیشگی و تلویزیونی در ایران
دوم : این بارش فقط در هوای کاملا صاف و تاریک به خوبی رویت خواهد شد
دوستان عزیز این گونه بارشها از درون شهر دیده نخواهد شد و شما می بایست در آسمانی تاریک و بدور از نور شهر به رصد انها بروید