![]() |
|
گذر عطارد ؟ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: اختفا و گذر (https://www.astrotalk.ir/forum-15.html) +--- موضوع: گذر عطارد ؟ (/thread-106.html) |
گذر عطارد ؟ - interprete - 01-09-2006 سلام . کسی از دوستان در مورد گذر بعدر عطارد و تاریخ اون اطلاعی داره ؟ گذر عطارد ؟ - مهمان - 05-26-2006 گذر بعدی عطارد در تاریخ 18 آبان 1385 روی میدهد. اما رصد آن از ایران امکان پذیر نیست. این گذر در اقیانوس آرام قابل رویت است ....
گذر عطارد ؟ - reza222 - 05-26-2006 حالت عادی نمیشه دید/؟ گذر عطارد ؟ - مهمان - 05-26-2006 نه نمیشه دید آخه در زمان گذر برای ایران و آسیا شب می باشد |