تالار گفتگو ستاره‌شناسان
بازی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: بازی (/thread-1066.html)



بازی - fffarzin - 09-18-2009

http://u1.imperion.org


بازی - Sun girl - 09-25-2009

یه بازی ستاره ای چه جالب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Big Grin


بازی - fffarzin - 09-25-2009

sun girl نوشته: یه بازی ستاره ای چه جالب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Big Grin
مواظب باشید این بازی ها اعتیاد آور هم هست و ممکنه باعث بشه که یکسره بازی کنید :wink: