![]() |
|
سومين المپياد جهاني نجوم - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آزمونها و المپیادها (https://www.astrotalk.ir/forum-12.html) +--- انجمن: آموزش المپیاد و مسابقه ستارهشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-83.html) +--- موضوع: سومين المپياد جهاني نجوم (/thread-1076.html) |
سومين المپياد جهاني نجوم - fffarzin - 09-21-2009 کسی هست که تو سومين المپياد جهاني نجوم که تو مهر ماه برگزار میشه شرکت کرده باشه؟ :?: |