![]() |
|
مشکل استاری نایت 6 در ویندوز ویستا - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: مشکل استاری نایت 6 در ویندوز ویستا (/thread-1077.html) |
مشکل استاری نایت 6 در ویندوز ویستا - TirEur1 - 09-21-2009 میشه توضیح بدید همین ورژن 6 روی چه جوری روی ویستا نصب کنم؟ من برای نوت بوکم می خوام هر کار میکنم نمیشه |