![]() |
|
تریتون - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html) +--- انجمن: سیاره های بیرونی (https://www.astrotalk.ir/forum-34.html) +--- موضوع: تریتون (/thread-1108.html) |
تریتون - Shirmardi - 09-29-2009 سلام همیشه بعد از اسم تریتون ( قمر سیاره نپتون ) کلمه ی اسرار آمیز و مرموز آمده است. به نظر شما دلیل این مرز و راز چیست؟ تریتون - Belder - 09-29-2009 فکر کنم دلیلش اینه که سرد ترین نقطه منظومه شمسیه و اینکه مدارش بر خلاف دیگر قمر ها برعکس سیاره مادر خودشه. |