تالار گفتگو ستاره‌شناسان
اختلاف منظر - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: اختلاف منظر (/thread-111.html)



اختلاف منظر - kimiya - 01-17-2006

می خواستم بپرسم کسی در رابطه با اختلاف منظر طیف نمایی اطلاعاتی داره به من بده
باتشکر


اختلاف منظر - arashbahal - 01-18-2006

اقا یکی به من گقت ماه نور خورشیدو بازتاب میکنه چی بش وگوپم؟ :roll:


اختلاف منظر - arashbahal - 01-19-2006

هیش کی بلد نبییییییییییییییییییییییییید؟؟؟؟ :roll: