![]() |
|
اختلاف منظر - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: اختلاف منظر (/thread-111.html) |
اختلاف منظر - kimiya - 01-17-2006 می خواستم بپرسم کسی در رابطه با اختلاف منظر طیف نمایی اطلاعاتی داره به من بده باتشکر اختلاف منظر - arashbahal - 01-18-2006 اقا یکی به من گقت ماه نور خورشیدو بازتاب میکنه چی بش وگوپم؟ :roll: اختلاف منظر - arashbahal - 01-19-2006 هیش کی بلد نبییییییییییییییییییییییییید؟؟؟؟ :roll: |