تالار گفتگو ستاره‌شناسان
نرم افزار ! - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: نرم افزار (https://www.astrotalk.ir/forum-39.html)
+--- موضوع: نرم افزار ! (/thread-1130.html)



نرم افزار ! - mohammah - 10-06-2009

ازکجا می توانم نرم افزار نجومی دانلود کنم


نرم افزار ! - M_Saturn - 10-07-2009

سلام.
این وبلاگ اکثر نرم افزار ها رو داره.
http://www.shahabasman.blogsky.com
و لینک مستقیم دانلود:
http://www.shahabasman.blogsky.com/category/cat-3/
:wink: