![]() |
|
یه سوال geophysic داشتم - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: یه سوال geophysic داشتم (/thread-1131.html) |
یه سوال geophysic داشتم - Virologist - 10-06-2009 توضیحات دقیقی در مورد آونگ فوکو میخواستم-مرسی یه سوال geophysic داشتم - fffarzin - 10-07-2009 سلام این سوال geophysics نیست بلکه مربوط به دستگاه مختصات نا لخته اگه بخواین به طور ریاضی بررسی کنید تو کتابای مکانیک کلاسیک در سطح میانه مثل سایمون و فاولز میشه چیزایی رو پیدا کرد |