تالار گفتگو ستاره‌شناسان
یه سوال geophysic داشتم - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: یه سوال geophysic داشتم (/thread-1131.html)



یه سوال geophysic داشتم - Virologist - 10-06-2009

توضیحات دقیقی در مورد آونگ فوکو میخواستم-مرسی


یه سوال geophysic داشتم - fffarzin - 10-07-2009

سلام
این سوال geophysics نیست بلکه مربوط به دستگاه مختصات نا لخته
اگه بخواین به طور ریاضی بررسی کنید تو کتابای مکانیک کلاسیک در سطح میانه مثل سایمون و فاولز میشه چیزایی رو پیدا کرد