![]() |
|
H50 و تلسکوپ..چجوری آخه؟!؟!؟! - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-88.html) +--- انجمن: گفتگوی آزاد عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-26.html) +--- موضوع: H50 و تلسکوپ..چجوری آخه؟!؟!؟! (/thread-1132.html) |
H50 و تلسکوپ..چجوری آخه؟!؟!؟! - Virologist - 10-06-2009 چطور باید لنز گنده ی H50 رو به تلسکوپ وصل کرد؟ :?: H50 و تلسکوپ..چجوری آخه؟!؟!؟! - مهمان - 10-12-2009 دوست عزیز لنز H50 بر روی هیچ تلسکوپی نصب نمی شه. برای این کار باید لنز از دوربین جدا بشه و از طریق آداپتور مخصوص سونی به جای عدسی دوربین وصل بشه. |