تالار گفتگو ستاره‌شناسان
H50 و تلسکوپ..چجوری آخه؟!؟!؟! - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-88.html)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-26.html)
+--- موضوع: H50 و تلسکوپ..چجوری آخه؟!؟!؟! (/thread-1132.html)



H50 و تلسکوپ..چجوری آخه؟!؟!؟! - Virologist - 10-06-2009

چطور باید لنز گنده ی H50 رو به تلسکوپ وصل کرد؟ :?:


H50 و تلسکوپ..چجوری آخه؟!؟!؟! - مهمان - 10-12-2009

دوست عزیز
لنز H50 بر روی هیچ تلسکوپی نصب نمی شه. برای این کار باید لنز از دوربین جدا بشه و از طریق آداپتور مخصوص سونی به جای عدسی دوربین وصل بشه.