تالار گفتگو ستاره‌شناسان
بارش شهاب جباری - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: بارش های شهابی (https://www.astrotalk.ir/forum-22.html)
+--- موضوع: بارش شهاب جباری (/thread-1156.html)



بارش شهاب جباری - iya2009 - 10-15-2009

بارش شهاب جباری امسال در بامداد پنج شنبه 30 مهر 88 ساعت 4:33 دقیقه به اوج خود می رسد که مطابق است با 3 ذی القعده و ماه در شامگاه غروب کرده و شرایطی کاملا مناسب برای رصد این بارش مهیاست
ZHR این بارش شهاب 30 بوده و زیبایی دیگری که این بارش نسبت به بارش های دیگر دارد این است که کانون بارش در صورت فلکی زیبای جبار بوده و سوژه ی بسیار مناسبی برای عکاسی می باشد


بارش شهاب جباری - مهمان - 10-17-2009

دوست عزیز
منبع خبر شما کجا و کدام انجمن معتبر است. با ذکر لینک و دلیل لطفاً بگویید.


بارش شهاب جباری - iya2009 - 10-19-2009

مجله نجوم
مگه چیزایی که نوشتم درست نیست؟


بارش شهاب جباری - Belder - 10-19-2009

iya2009 نوشته: مجله نجوم
مگه چیزایی که نوشتم درست نیست؟
عزیز نویسنده کی بوده؟


بارش شهاب جباری - iya2009 - 10-19-2009

بخش آسمان در این ماه مجله نجوم , پدیده های آسمان مهر
فکر کنم آقای کاظم کوکرم مینویستش