![]() |
|
اصول کار بازتابی؟؟؟؟ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: اصول کار بازتابی؟؟؟؟ (/thread-1174.html) |
اصول کار بازتابی؟؟؟؟ - Virologist - 10-22-2009 سلام اصول کار تلسکوپ بازتابی بر بزرگنماییه یا بالا بردن قدرت تفکیک؟ اصول کار بازتابی؟؟؟؟ - mohammadpur - 10-23-2009 اصول کار هر تلسکوپی مبتنی بر جمع آوری نور بیشتر نسبت به چشم انسان است و بزرگنمایی زیاد اغلب برای این است که نور خارج شده از تلسکوپ متمرکز شده و بتواند تماما از مردمک چشم بگذرد و به هدر نرود و توان تفکیک یک تلسکوپ فقط به قطر آینه یا عدسی آن بستگی دارد. |