تالار گفتگو ستاره‌شناسان
یک سوال در مورد دوربین ها - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-88.html)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-26.html)
+--- موضوع: یک سوال در مورد دوربین ها (/thread-1196.html)



یک سوال در مورد دوربین ها - only orion - 11-01-2009

سلام دوستان.می خواستم بدونم که 1000d و 500d غیر از لنز و تعداد پیکسل چه تفاوت هایی با هم دارند؟