![]() |
|
یک سوال در مورد دوربین ها - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-88.html) +--- انجمن: گفتگوی آزاد عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-26.html) +--- موضوع: یک سوال در مورد دوربین ها (/thread-1196.html) |
یک سوال در مورد دوربین ها - only orion - 11-01-2009 سلام دوستان.می خواستم بدونم که 1000d و 500d غیر از لنز و تعداد پیکسل چه تفاوت هایی با هم دارند؟ |