تالار گفتگو ستاره‌شناسان
دومين همايش نجوم و اخترفيزيک - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: اخترفیزیک و کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-9.html)
+--- انجمن: اخترفیزیک تئوری (https://www.astrotalk.ir/forum-60.html)
+--- موضوع: دومين همايش نجوم و اخترفيزيک (/thread-1206.html)



دومين همايش نجوم و اخترفيزيک - Shirmardi - 11-07-2009

" دومين همايش نجوم و اخترفيزيک" به مناسبت سال جهاني نجوم، در روزهاي 9 و 10 دی ماه در دانشگاه شهيد چمران اهواز برگزار خواهد شد.

http://www.parssky.com/view/1025.aspx