![]() |
|
سیاهچاله - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: اخترفیزیک و کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-9.html) +--- انجمن: کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-61.html) +--- موضوع: سیاهچاله (/thread-123.html) |
سیاهچاله - marzie - 04-08-2006 یکی راجع به تشعشعات از فضای تهی سیاهچاله ها رو توضیح بده ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
سیاهچاله - venus severus - 02-19-2008 یکی یکی توضیح بدین نمیخواد همه با هم توضیح بدین! ..... یکییییییییییییییییی توضیح بده دیگه :!: سیاهچاله - parse - 02-19-2008 سلام! 1-فضای سیاهچاله ها تهی نیستند. 2-تشعشات سیاهچاله ها از موادی ساطع می شوند که در حال سقوط به درون سیاچاله هستند. این مواد بر اثر میدان گرانش سرسام آور سیاهچاله شتاب گرفته و به دماهای بالا می رسند و شروع به تابش در محدوده های ایکس می کنند و ما در حقیقت آنها آشکار می کنیم. |