تالار گفتگو ستاره‌شناسان
وستا در وضعیت مناسب رصدی ( آذر 1388 ) - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html)
+--- انجمن: سيارک ها (https://www.astrotalk.ir/forum-33.html)
+--- موضوع: وستا در وضعیت مناسب رصدی ( آذر 1388 ) (/thread-1238.html)



وستا در وضعیت مناسب رصدی ( آذر 1388 ) - مهمان - 11-26-2009

دورد بر دوستان
سیارک وستا در آذرماه 1388 وضعیت خیلی خوبی برای رصد داره. قدر اون در حدود 7.4 و نزدیکی ستاره‌ی قلب شیر قرار داره. اما برای پیدا کردن اون باید یه کم سعی و تلاش کنید و به تلسکوپ و یا دوربین دوچشمی حتماً نیاز دارید. اگر نقشه احتیاج داشتید بگید تا براتون آماده کنم. Smile


وستا در وضعیت مناسب رصدی ( آذر 1388 ) - only orion - 11-26-2009

سلام.بی زحمت یه نقشه بگذارید.اگه میشه در مورد اختفای ماه با دلتا جوزا هم توضیح بدید.


وستا در وضعیت مناسب رصدی ( آذر 1388 ) - مهمان - 11-26-2009

اینم یه نفشه برای امشب و فردا. چون زیاد جاش تغییر نمی کنه[attachment=0:x56vxn75]vesta_azar88.gif[/attachment:x56vxn75]