![]() |
|
اختفای ماه و دلتا جوزا - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: اختفا و گذر (https://www.astrotalk.ir/forum-15.html) +--- موضوع: اختفای ماه و دلتا جوزا (/thread-1249.html) |
اختفای ماه و دلتا جوزا - only orion - 12-03-2009 سلام.آقای جعفری زاده بی زحمت چند تا نقشه از محل ورود و خروج ستاره بگذارید.همچنین اگه ممکنه یک توضیحاتی در مورد اختفای خراشان و چگونگی ثبت زمان در اون بدید. خیلی ممنون اختفای ماه و دلتا جوزا - مهمان - 12-03-2009 درود بر شما لینک زیر خبر این اختفا است : http://www.nightsky.ir/content/view/1275/1/ خدانگهدار اختفای ماه و دلتا جوزا - only orion - 12-03-2009 دستتون درد نکنه. |