تالار گفتگو ستاره‌شناسان
قدر اختری - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: قدر اختری (/thread-126.html)



قدر اختری - ahmad - 05-03-2006

سلام
من یه مشکل خیلی بزرگ دارم :oops:
راستش من قدر ها رو نمیدونم.مثلاْاینکه از کجا بدونم ستاره ای که دارم میبینم قدرش چند هست.فقط تورو خدا نگید اطلس استفاده کن.که متوجه نمیشم.


قدر اختری - shahriard - 05-11-2006

منظور شما قدر ظاهری ستارگان هست. شما برای موفق شدن حتما باید از اطلس ها و کتاب های نظیر استفاده کنید.


قدر اختری - ahmad - 05-11-2006

لطفاْمیشه چند تا کتاب در این باره پیش نهاد کنید؟ :wink:


قدر اختری - shahriard - 05-12-2006

کتاب های زیادی در این باره است. اطلس آسمان شب-راهنمای ماهانه آسمان شب- صورت های فلکی و ... .