تالار گفتگو ستاره‌شناسان
اجزای سازندهٔ کیهان - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: گزارش های رصدی (https://www.astrotalk.ir/forum-14.html)
+--- موضوع: اجزای سازندهٔ کیهان (/thread-1263.html)



اجزای سازندهٔ کیهان - faramarzzz - 12-09-2009

تنها حدود 4 درصد کیهان از ماده ، به شکلی که ما می شناسیم تشکیل شده است ، یعنی ماده معمولی که ما می شناسیم و در آزمایشگاه وجود دارد، تنها 4درصد همهٔ عالم را می سازد. 23درصد کیهان را ماده تاریک سرد تشکیل داده که دانشمندان داده‌های خیلی کمی درباره اش دارند و 73 درصد مانده را انرژی تاریک شگفت انگیز تشکیل می‌دهد که تقریبا تنها چیزی که در موردش می دانیم ، این است که وجود دارد


اجزای سازندهٔ کیهان - Owl - 12-17-2009

هنوز باید منتظر داده های فیزیک ذرات و کیهان شناسی بود. اینها نظریات ما هستند از عالم. و تنها نظریهای مطرح شده هم نیستند.