تالار گفتگو ستاره‌شناسان
Canon Eos 40D - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-88.html)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-26.html)
+--- موضوع: Canon Eos 40D (/thread-1270.html)



Canon Eos 40D - unknown - 12-13-2009

نظر شما در مورد اين دوربين چيست؟


Canon Eos 40D - مهمان - 12-13-2009

دوربین بسیار خوب و مناسبی برای عکاسی آسمان شب است. اما ساخت آن به پایان رسیده و باید تا مدل 60D صبر کنیم. چون 50ِD فعلاً مشکل نویز داره.