تالار گفتگو ستاره‌شناسان
مشکل در سایت - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: تماس با مدیران تالار (https://www.astrotalk.ir/forum-8.html)
+--- انجمن: تماس با نگاهبان ها و مدیر کل (https://www.astrotalk.ir/forum-58.html)
+--- موضوع: مشکل در سایت (/thread-1272.html)



مشکل در سایت - Virologist - 12-14-2009

سایت با نرم افزارهایی چون اپرا بخوبی کار نمی کند و پس از ورودبه اکانت دوباره از آن خارج میشود


مشکل در سایت - ehsaan - 12-14-2009

من وقتي تالارهاي پويا رو ميزنم فقط دو سه تا تالار مياره و نوشته هاي تازه هم همين مشكل رو داره. در حاليكه قبلا آرشيو مربوط به يه هفته رو مياورد.